Vanliga frågor

Var är mitt paket?

Du kan enkelt följa leveransstatusen för ditt paket via track & trace-länken i e-postmeddelandet med leveransbekräftelsen som du får när din beställning har skickats.

Du kan också spåra din order via vår track & trace-sida genom att ange din e-postadress och ditt ordernummer.

När kan jag förvänta mig min beställning?

Vår genomsnittliga leveranstid är 5 till 10 arbetsdagar.
Eftersom våra produkter skickas direkt till dig från leverantören minskar vi onödiga mellanliggande transportsteg. Detta minskar inte bara lagrings- och fraktkostnaderna, utan bidrar också till ett lägre ekologiskt fotavtryck. På så sätt kan vi erbjuda dig högkvalitativa produkter till ett mer konkurrenskraftigt pris - och ta hand om fraktkostnaderna.

Kommer det att ta längre tid än förväntat? Hör gärna av dig till oss om du inte har fått något efter 3 dagar.

 

Jag saknar några produkter i min beställning, hur är det möjligt?

Eftersom vi arbetar med flera leverantörer skickas vissa produkter separat. Det är därför möjligt att din beställning kan anlända i flera paket. Saknade artiklar följer vanligtvis inom 2-3 dagar. Vi ber om ursäkt för besväret och tackar för ditt tålamod.


Hur returnerar jag min beställning?

Du kan returnera dina oanvända varor inom 30 dagar.

En returförsändelse ska alltid vara försedd med Track & Trace-kod.
Avsändaren är alltid ansvarig för försändelsen.

När vi har mottagit dina returnerade varor kommer vi att se till att inköpspriset krediteras ditt konto inom 14 dagar.